Niebieska
PAŹDZIERNIK 2022
- „Co robią zwierzęta jesienią”? ; rozwijanie mowy (wypowiadanie się zdaniami - na określony temat; zwrócenie uwagi na pokarmy spożywane przez wybrane zwierzęta; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę o, O w toku zabaw); rozwijanie słuchu fonematycznego (dzielenie słów na głoski); odkrywanie zapisu cyfrowego liczb 1,2; rozwijanie sprawności manualnej; rozwijanie koncentracji pamięci.
- „Jesień w sadzie; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę a, A w toku zabaw); zapoznanie ze sposobem wykonania kompotu jabłkowego; wyrabianie umiejętności reagowania ruchem na dźwięki muzyczne; wyrażanie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej; poznawanie cech kwadratu (rozpoznanie i nazywanie kwadratu); rozwijanie sprawności manualnej; rozwijanie myślenia logicznego i przyczynowo- skutkowego
- „Jesień na działce”; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę e, E w toku zabaw); zapoznanie ze sposobem wykonania sałatki warzywnej; rozwijanie sprawności fizycznej; rozwijanie zdolności improwizacji wokalnych; wyrażenie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej; odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 3 – rozwijanie umiejętności liczenia; określanie położenia przedmiotów w odniesieniu do własnej osoby
- „Czy sport to zdrowie?”; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę m, M w toku zabaw); uświadomienie, jakie znaczenie dla każdego człowieka ma zdrowie; wyrabianie umiejętności wykorzystania rekwizytu podczas zabaw i tańca; zapoznanie z wyglądem i charakterystycznymi cechami trójkąta (rozpoznawanie i nazywanie trójkąta).
WRZESIEŃ 2022
- Co robią zwierzęta jesienią? Rozwijanie mowy (wypowiadanie się zdaniami - na określony temat); zwrócenie uwagi na pokarmy spożywane przez wybrane zwierzęta; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę o, O w toku zabaw); rozwijanie słuchu fonematycznego (dzielenie słów na głoski); odkrywanie zapisu cyfrowego liczb 1,2; rozwijanie sprawności manualnej; rozwijanie koncentracji pamięci.
- „Jesień w sadzie” Budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę a, A w toku zabaw); zapoznanie ze sposobem wykonania kompotu jabłkowego; wyrabianie umiejętności reagowania ruchem na dźwięki muzyczne; wyrażanie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej; poznawanie cech kwadratu (rozpoznanie i nazywanie kwadratu); rozwijanie sprawności manualnej; rozwijanie myślenia logicznego i przyczynowo- skutkowego
- „Jesień na działce”; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę e, E w toku zabaw); zapoznanie ze sposobem wykonania sałatki warzywnej; rozwijanie sprawności fizycznej; rozwijanie zdolności improwizacji wokalnych; wyrażenie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej; odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 3 – rozwijanie umiejętności liczenia; określanie położenia przedmiotów w odniesieniu do własnej osoby
- „Czy sport to zdrowie?”; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę m, M w toku zabaw); uświadomienie, jakie znaczenie dla każdego człowieka ma zdrowie; wyrabianie umiejętności wykorzystania rekwizytu podczas zabaw i tańca; zapoznanie z wyglądem i charakterystycznymi cechami trójkąta (rozpoznawanie i nazywanie trójkąta).