Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Niebieska

PAŹDZIERNIK 2022                              

  • „Co robią zwierzęta jesienią”? ; rozwijanie mowy (wypowiadanie się zdaniami - na określony temat; zwrócenie uwagi na pokarmy spożywane przez wybrane zwierzęta; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę o, O w toku zabaw); rozwijanie słuchu fonematycznego (dzielenie słów na głoski); odkrywanie zapisu cyfrowego liczb 1,2; rozwijanie sprawności manualnej; rozwijanie koncentracji pamięci.
  • „Jesień w sadzie; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę a, A w toku zabaw); zapoznanie ze sposobem wykonania kompotu jabłkowego; wyrabianie umiejętności reagowania ruchem na dźwięki muzyczne; wyrażanie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej; poznawanie cech kwadratu (rozpoznanie i nazywanie kwadratu); rozwijanie sprawności manualnej; rozwijanie myślenia logicznego i przyczynowo- skutkowego
  • „Jesień na działce”; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę e, E w toku zabaw); zapoznanie ze sposobem wykonania sałatki warzywnej; rozwijanie sprawności fizycznej; rozwijanie zdolności improwizacji wokalnych; wyrażenie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej; odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 3 – rozwijanie umiejętności liczenia; określanie położenia przedmiotów w odniesieniu do własnej osoby
  • „Czy sport to zdrowie?”; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę m, M w toku zabaw); uświadomienie, jakie znaczenie dla każdego człowieka ma zdrowie; wyrabianie umiejętności wykorzystania rekwizytu podczas zabaw i tańca; zapoznanie z wyglądem i charakterystycznymi cechami trójkąta (rozpoznawanie i nazywanie trójkąta).                    

WRZESIEŃ 2022

  • Co robią zwierzęta jesienią? Rozwijanie mowy (wypowiadanie się zdaniami - na określony temat); zwrócenie uwagi na pokarmy spożywane przez wybrane zwierzęta; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę o, O w toku zabaw); rozwijanie słuchu fonematycznego (dzielenie słów na głoski); odkrywanie zapisu cyfrowego liczb 1,2; rozwijanie sprawności manualnej; rozwijanie koncentracji pamięci.
  • „Jesień w sadzie” Budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę a, A w toku zabaw); zapoznanie ze sposobem wykonania kompotu jabłkowego; wyrabianie umiejętności reagowania ruchem na dźwięki muzyczne; wyrażanie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej; poznawanie cech kwadratu (rozpoznanie i nazywanie kwadratu); rozwijanie sprawności manualnej; rozwijanie myślenia logicznego i przyczynowo- skutkowego
  • „Jesień na działce”; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę e, E w toku zabaw); zapoznanie ze sposobem wykonania sałatki warzywnej; rozwijanie sprawności fizycznej; rozwijanie zdolności improwizacji wokalnych; wyrażenie własnych obserwacji w ekspresji plastycznej; odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 3 – rozwijanie umiejętności liczenia; określanie położenia przedmiotów w odniesieniu do własnej osoby
  • „Czy sport to zdrowie?”; budzenie zainteresowania literami (poznajemy literę m, M w toku zabaw); uświadomienie, jakie znaczenie dla każdego człowieka ma zdrowie; wyrabianie umiejętności wykorzystania rekwizytu podczas zabaw i tańca; zapoznanie z wyglądem i charakterystycznymi cechami trójkąta (rozpoznawanie i nazywanie trójkąta).