Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

O nas

CO NAS CHARAKTERYZUJE?
  • Zgrana i dopełniająca się kadra (kwalifikacje, predyspozycje, doświadczenie, motywacja do pracy z dziećmi).
  • Zapewnienie Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej dzieciom (psycholog, logopeda, pedagog specjalny).
  • Dbałość o zdrowe odżywianie i zachowanie dzieci przy stole - propagujemy zdrowy styl życia, właściwe nawyki żywieniowe, kulturę spożywania posiłków.
  • Nasze tradycje i zwyczaje, które pielęgnujemy od lat - "Bal jesieni", "Świąteczne spotkania z rodzicami", "Dzień Babci i Dziadka", "Bal karnawałowy", "Powitanie wiosny - happening", "Święto rodziny - piknik rodzinny", wycieczki ogólnoprzedszkolne.
  • Wyremontowany budynek, estetyczne, kolorowe wnętrze, dobrze wyposażony ogród, sala gimnastyczna.

UCZYMY DZIECI ZDROWEGO STYLU ŻYCIA POPRZEZ:
  • zapoznawanie dzieci z właściwym i racjonalnym odżywianiem,
  • przełamywanie niechęci do niektórych potraw i pokarmów,
  • uwzględnianie zaleceń dietetycznych,
  • samodzielne obsługiwanie się przy stole;
  • podnoszenie poziomu aktywności ruchowej i przeciwdziałanie wadom postawy,
  • prowadzenie zajęć ruchowych z zastosowaniem metod aktywizujących,
  • konsultacje lekarza ortopedy,
  • zajęcia dodatkowe z gimnastyki korekcyjnej,
  • wyrabianie nawyków higieniczno - zdrowotnych,
  • gry, zabawy ruchowe,
  • przebywanie na świeżym powietrzu.

W przedszkolu spotykamy różnorodne zachowania dzieci, ponieważ każde z nich ma swoje własne temperamenty, sposób reagowania i rozwój emocjonalny. 

  • Ekspresja emocjonalna: dzieci w przedszkolu często wyrażają swoje emocje w sposób bezpośredni i intensywny. W związku z tym, nauczyciele starają się nauczyć dzieci sposobów radzenia sobie ze swoimi emocjami oraz rozpoznawania i okazywania empatii wobec innych.
  • Interakcja społeczna: przedszkole jest miejscem, gdzie dzieci uczą się współdziałania i komunikacji z innymi. To idealne środowisko do rozwijania umiejętności społecznych, takich jak dzielenie się, czekanie na swoją kolej, rozwiązywanie konfliktów i współpraca.
  • Samodzielność: nauczyciele stawiają na rozwijanie samodzielności u dzieci. Dzieci uczą się ubierać się, jeść, korzystać z toalety i wykonywać inne codzienne czynności samodzielnie, zgodnie z ich wiekiem i możliwościami rozwoju.
  • Reguły i normy: w przedszkolu istnieje struktura i określone zasady, które pomagają dzieciom w orientacji i zdobywaniu umiejętności w zakresie samoorganizacji oraz przestrzegania zasad. Przedszkolaki uczą się, jak postępować w różnych sytuacjach, takich jak oczekiwanie na swoją kolej czy słuchanie nauczyciela.
  • Energia i ruch: dzieci w przedszkolu mają dużą ilość energii do wyładowania i potrzebują regularnych okazji do zabawy i aktywności fizycznej. Nauczyciele starają się zapewnić odpowiednie miejsce do biegania, skakania i zabawy na świeżym powietrzu.
  • Pamiętamy, że każde dziecko jest jednostką z własnymi potrzebami i temperamentem. Dzieci rozwijają się i uczą w różnym tempie, dlatego nauczyciele w przedszkolu odpowiednio reagują na różnorodne zachowania i potrzeby każdego dziecka.